Do našeho týmu hledáme zkušenou a zodpovědnou osobu, která bude mít přátelské a komunikativní vystupování. Díky své pozici bude v úzkém kontaktu se zaměstnanci a bude jim důvěryhodným kolegou.
Zajištění veškerých činností v oblasti personální agendy (vznik / zánik pracovního poměru), včetně zákonných povinností (např. lékařské prohlídky, evidence docházky atd.)
Správa benefitů
Správa a administrace vzdělávání (včetně zákonných školení)
Komunikace s externí účetní společností v rámci zpracování mezd, správa mzdového modulu
Nastavení efektivních HR procesů (směrnice / formuláře) a reportingu
Podpora BackOffice a provozu společnosti
Ostatní dle požadavku nadřízeného
Co od Vás očekáváme?
SŠ/VŠ vzdělání
Prokazatelná praxe v HR min. 2 roky
Orientace v pracovněprávní legislativě, základů BOZP a PO
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Základní orientace ve mzdovém účetnictví
Co nabízíme?
Přátelský pracovní kolektiv, neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
Osobní rozvoj a rozšíření odborných znalostí, včetně jazykové výuky a možnosti kariérního postupu
Odpovídající finanční ohodnocení
Řadu zajímavých benefitů (MultiSport karta, občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy, 5 SickDays, flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova/ HomeOffice)
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Chcete se ucházet o tuto pozici?
Zašlete nám e-mailem svůj životopis a průvodní dopis. Nejlepší kandidáty si rádi pozveme na osobní pohovor.